برند لوتوس با الهام از گل لوتوس در فرهنگ غنی ایرانی، نماد تلاش مستمر برای رسیدن به کمال و تحقق آرزوها در دنیای طراحی توسط نسیم صادقی تبریزی، کارشناس ارتباط تصویری (گرافیک)، فارغالتحصیل از دانشگاه جامع علمی کاربردی ایران در سال 1390، تأسیس شده است.
این استودیو طراحی با سالها تجربه در حوزههای مختلف گرافیک و دیزاین، به صورت تمام وقت، هیبریدی و ریموت به فعالیت پرداخته و از جدیدترین نرمافزارهای گرافیکی و دانش تخصصی در زمینه تبلیغات و مارکتینگ بهرهمند است. مفهوم گل لوتوس در این برند با 12 رنگ متنوع نمایانگر طراحی 12 محصول اصلی مجموعه است که هر رنگ به ویژگیهای خاص یکی از محصولات اشاره دارد. گل نیلوفر آبی که ریشهاش در خاک و ساقهاش در آب قرار دارد و گلبرگهایش به سوی خورشید میروید، نماد نجابت، رشد معنوی، کمال و چرخه تولد و رشد انسان به شمار میآید.